Saturday, October 06, 2007

ah.. sad.sad.. i couldnt go for iftar. i dont care uh.. will go geylang jugak with farah this mon.. tengok je ah..
bukak sikit ah minda tu. so narrow minded. tak paham betol. zaman skarang pon masih ada org yg berfikiran kuno macam tu. dah la kuno, negative minded. cis. abeh nak semue org ikut rentak die. alamak, org pon ada hidup sendiri kan. abeh nak control-control org. cis. geram nye. macam aku nie 7 tahun. aku da 17 tahun!!!!!!! garh! u know what, because of u, i feel like my life is ssoo empty and kelam. macam tak ada fun langsung. jgn blame aku kalau aku tak tau nak bergaul dgn org. jangan salah kan aku lagi di masa hadapan.

hehe.. cant wait to meet with faraaaaaahhhhh.... wwwwwwwweeee!!!!!!!!

i went online shopping today. thanks eh sis, u make me broke now la. alamak..but i loveee the dress... woooooo....

No comments: